poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Philips 834 AS 1933

Mój Holender
http://www.radiomuseum.org/r/philips_834a_834as.html
E455 E452T E499 C443 1823 or 506




zagięcie obudowy ale nie pękniecie po wyprostowaniu śladu nie ma.





W takim stanie trafiło do mnie Lampa Rens 1264 oberwany cokól góra [w transporcie,ciężkie kieliszki]skleiłem na P 507 ok.(drucik na sprzężynkę dłuższy w razie co)
Zagazowane ,podstawa bardzo dużo robaka kołatka-kornika ale dlatego się na to radyjko połasiłem .Nikt nie wkładał tam pazurów.
Tylnia scianka pozaginana ale do remontu.dodam w wolnej chwili wiecej foto,te wyżej nie moje z aukcji.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś jakieś forum jest jutro może nie być to pozwoliłem sobie skopiować foto.
Jak ktoś rości sobie prawa do zdjęć to proszę o kontakt.
http://www.gloeidraad.nl/radioforum//index.php?mode=thread&id=91668

foto nie moje
------------------------------------------------------

foto nie moje




Nie mogłem gada odlutować chyba jakie srebro luty uciełem.
-------------------------------------------------------------------------
=================================================
foto z ebay.de
Lepiej aby były spalone lampy ale oryginalne.
U mnie nie musi za wszelką cene grać.
Kiedyś naprawiałem sporo telewizorów i mi wystarczy.